idag vandrar jag i guldbyxor




men du handlarn, när ska du lära dig att stava mitt namn ? ja nu är det säkert femte gången på några veckor som jag får hem dessa papper om paket hos posten. och nu är det även för femte gången den där gubben i affären stavar mitt efternamn fel.. hur som helst så fick jag hem en inbjudan idag till ett bloggevent som hålls uppe i stockholm den 17e mars. det är inte fy skam att vara bloggare, trots att det tar på krafterna att stå läsarna till lags så verkar saker och ting gå åt rätt håll i alla fall.

jag har även fått ett paket och jag vet precis vad det handlar om. igår fick jag nämligen ett mail ifrån ACO som har hand om hudprodukter och liknande. åter igen, det är inte fy skam att vara bloggare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0