emetofobi


sitter här med känslan av att ha en påle nerkörd i halsen. illamåendet av att se eller höra andra spy går verkligen inte att förklara med ord. nu har det till och med blivit en vana att jag håller för öronen med en kudde över huvudet när jag ser på mitt "gamla" favoritprogram big brother.. blä, nej över till något annat nu då så är jag ledig ifrån skolan imorgon. ska nämligen iväg till Stockholm som jag har nämnt ett antal gånger. får ju även mitt barnbidrag till helgen så det lär bli några inköp också, har hittat en superfin tröja som jag inte kan hålla fingrarna i styr från. hade önskat att jag hade den imorgon!

nej, över till det mindre roliga så ska jag kurera mig med alla möjliga sorters ting jag kan hitta. har fått en fruktansvärd förkylning och att gå med en nässpray upptryckt i näsan imorgon skulle väl inte vara någon höjdare..

Kommentarer
Postat av: R.R

Jättefin blogg! :)

2011-03-17 @ 09:27:23
URL: http://icebel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0