fler bilder

haha, dagen började med att jag mötte upp Johanna på centralen i följd med att vi bestämde oss för att äta lite. när vi sedan beställt taxi till detta ställe så springer vi omkring som två galningar för att hitta adressen den skulle hämta upp oss på. vilket slutade med att taxisnubben skrek ifrån andra sidan gatan (med fyra korsande vägar) "johaaanna johaaanna" med halvdålig svenska. där sprang jag med mina högklackade och höll på att bli pannkaka sådär fem minuter innan eventet skulle börja.. det slutade i vilket fall bra och nu sitter jag här, hungrig som om jag aldrig haft en gaffel i munnen.. kurr kurr





Kommentarer
Postat av: - claudia♥

sebbe var ju också där träffade du på honom ?:)

2011-03-17 @ 23:38:32
URL: http://oonlyyouknow.devote.se
Postat av: eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

hahah fan va lika :o

2011-03-18 @ 00:07:35
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0