vad vore livet utan..



jag behöver nog egentligen inte skriva en enda bokstav för att förklara detta inlägg, istället låter jag bilderna tala. kan dock tillägga att glass är något utav det bästa som finns här i livet.. har även kommit på mig själv (det var på tiden) att jag banne mig inte har något liv på vintern. jag i princip isolerar mig från yttre världen och sitter här hemma och äter. jag förstår inte att mina läsare står ut, mat mat mat. men men, om jag hade haft chansen så skulle jag bjuda er alla på glass.. jag borde nog starta en matblogg istället, är det någon som håller med mig ?

Kommentarer
Postat av: melinda

Mumms :)

2011-03-29 @ 12:35:33
URL: http://meellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0