vill men något säger nej

känner mig en aning klyven för tillfället. hade ju som sagt tänk att åka till Stockholm över helgen, men har nu olika känslor som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. på något sätt så känner jag mig inte lika säker längre på vad jag vill, och hur mycket ska man ta egentligen tycker ni ?

jag må vara negativ men jag tänker inte låta någon ta ifrån mig min värdighet. nej, jag stannar nog hellre hemma än att riskera att fastna i något som du sedan kastar bort om någon vecka..

Kommentarer
Postat av: Michaela

ÅK TILL SEBASTIAN! :D

Ni skulle vara fett gulliga tillsammans!....Just so you know. :)



Och jag din header är verkligen jätte fin! :)

2011-03-31 @ 18:02:10
Postat av: Natalie (fokus - teckningar/fotografier)

Hej, var med och tävla om en dubbelring med kedjor i min blogg! 2:a pris är inbjudan till bloggsvar.se /alternativt att bli länkad i en veckas tid i min blogg, eller bli avtecknad med blyerts och få en bild på teckningen skickad via e-post!

Kram

2011-03-31 @ 19:58:11
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/
Postat av: Saga

damn va fin

2011-03-31 @ 20:45:47
Postat av: e

är det sebastian du skulle hälsa på isf? åk dit och lös allting, bara prata och så? :) var vänner, oavsett om ni ska ha barn eller inte. kram sötis

2011-03-31 @ 22:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0