Efter regn kommer solsken

Jag har än så länge inte känt av att det är fredagen den 13 idag. I princip så har dagen bara varit en dans på rosor, det är ju skönt att det finns såna dagar också här i livet. Jag fick bl.a reda på resultatet på det nationella i matte där jag faktiskt lyckades få ett vg, vilket kändes jätteskönt eftersom att jag känner mig väldigt stressad i skolan. Nu fick jag även beskedet om att jag fått ett sommarjobb via en idé jag har skickat in till ett projekt som heter ung entreprenör, en jury har valt ut just min idé och det betyder att jag ska "driva ett eget företag" under sommarhalvåret, utbildningen startar redan nu under nästa vecka.

Ikväll kommer även brudarna hit för en grillkväll och en massa mys. Det känns så fruktansvärt bra när allt bara rullar åt rätt håll, igår kändes det dock som om det bara fanns hinder på min väg. Men se, bara man håller ut så löser det sig. "Efter regn kommer solsken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0