Inte konstigt att jag strejkar genom att bära pyjamas i skolan




Jag tyckte att det var lite roligt, jag är ju alltid rolig (om ni frågar mig) men ni förstår ju poängen haha. Not all dads wear ties nej för fy tusan vad tråkigt det skulle vara. Mina barns pappa ska ha stil och dom ska växa upp i ett hem där dom ska kunna vara precis som dom vill. Vara precis som man vill och bete sig som man vill är två helt olika saker. Det jag menar är att det är sjukt i vilka förhållanden en del barn växer upp i. Inte konstigt att många sedan trycker ner andra personer som faktiskt är sig själva och som inte är och beter sig precis som alla andra. Jag ska inte säga att jag tar åt mig, för det gör jag verkligen inte. Men pyjamas är vad mina klasskamrater kallar mina kläder - med en glimt i ögat dock. Men det är väl tur att inte alla går runt i leggings, tshirt och en vanlig hoodie dagarna i ända. Tänk hur mycket tristare allt skulle vara om det vore så.. Men till alla där ute så uppmanar jag er verkligen till att våga sticka ut, och skulle det vara någon som mot förmodan inte skulle acceptera dig för den du är. Peka finger åt personen och säg fuck off, för du är fan så mycket coolare än dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0