Jag dansar fram på gatan som leder ner mot stan

Sitter för tillfället hemma hos min syster på östermalm i stockholm och väntar på middagen som aldrig tycks bli klar. Jag har spenderat eftermiddagen och kollat på en lägenhet jag ska hyra nu när saker börjar ske i mitt liv. Egen ingång, dusch/wc, vardagsrum med en liten kokvrå samt ett sovrum och egen uteplats. Hur bra låter inte det ? Dessutom var familjen supertrevlig och jag skulle ärligt talat inte kunnat hittat något bättre än detta. Nu vill jag inget annat än sluta skolan och flytta!

Ikväll ska jag förhoppningsvis ge mig ut på stan för att möta upp några fina vänner. Vad som händer och sker i en storstad en lördagkväll får ni väl reda på imorgon. Nu ska jag fixa mig och norpa något klädesplagg ur syrrans garderob, så ni får ha en superfin kväll så hörs vi imorgon igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0