Jag var 16 år, ville inte vara den som blev kvar


Har ni någonsin sett mig så här glad ? I vilket fall så har jag aldrig känt mig så hel som jag gör nu. Jag känner för att bara dansa runt och släppa allt som tidigare har varit så oklart och tyngt mig. Jag har fixat lägenhet, jag har kommit in på det gymnasium jag vill gå, jag har en hel sommar framför mig och jag har LYCKATS..

Nu ska jag ta till vara på den sista tiden jag har med min klass 9a. Vissa människor som man har spenderat dessa tre år tillsammans med, kommer man aldrig mer att träffa. Folk satsar högt och kanske blir något stort en dag medans andra tråkigt nog kommer att hamna på fel vägar.. Sånt är livet, så himla hårt och orättvist. Bara den som har drivkraft kommer sedan att kunna njuta av livet!

Kommentarer
Postat av: evelina

Hur gick du tillväga för att skaffa lägenhet? Ska nämligen flytta dit i höst (19 år) och har ingen aning hur jag ska fixa! Läste någonstans att du hyrt av en familj eller något, hur tog du kontakt?



Skulle VERKLIGEN uppskatta din hjälp! :) Kraam

2011-05-30 @ 11:16:24
URL: http://lovestoned.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0