Men vad gör det om hundra år ?

Ful som jag är så tog jag en timmes sovmorgon imorse innan jag drog mig iväg lite oskyldigt mot skolan. Kan känna att det verkligen behövdes idag för att kunna placera allt i mitt huvud. Jag bär för övrigt på en fruktansvärd ångest och känner mig dessutom som en riktig barnrumpa nu när jag om några timmar ska iväg på utbildning. Jag vill inte, jag tycker att det rent ut sagt är skitjobbigt att komma ensam till olika ståhej. Men just idag så är jag lite barnslig och tar med mig min pappa.
Haha, jag kommer nog aldrig växa upp och bli självständig om jag ska fortsätta den här vägen.

Nu ska jag i vilket fall in till stan för att förhoppningsvis hitta något att trösta mig med. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0