So you guys, I got a ferret

Hallå igen, hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag har haft. Inga måsten, inga krav. Allt rullar som sagt åt rätt håll dessa dagar vilket känns riktigt underbart. Tyvärr har jag dock lärt mig att tjejer över lag är otrevliga och allmänt kaxiga mot andra tjejer. Känns sådär småtrist då man inte ska kunna säga ett ljud utan att någon står där och höjer på ögonbrynet. Men jag säger bara till alla er, som på allvar tror att grabbarna suktar efter brudar med attidyd, lägg ner era fjortisfasoner och väx upp! Usch, jag skräms över att se hur tjejer som är två år äldre än mig inte ens kan hälsa på en, utan står där som ett jäkla fån och som sagt, endast höjer på ögonbrynen..

Men slutpratat om det och tillbaka till allt det roliga igen, så sitter jag för närvarande ensam hemma med min syster ifrån storstaden och hennes lilla bebis. Vi har precis smällt i oss en pizza och sitter nu och väntar spänt på att big brother ska dra igång. Jisses vad jag bara hoppas på att äckliga Gurkan får lämna huset ikväll. BLÄ!


Någon som förresten vågar chansa på vad jag gjorde under fredagen ? Om inte annat får ni reda på det, samt mycket annat om en liten stund då jag återkommer med bilder. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0