Våga säga nej, bloggare!

Jag har fått många frågor angående varför jag flyttade min blogg ifrån myshowroom.se, och en gång för alla så tänkte jag därför svara på den frågan i ett inlägg här i bloggen.
Först och främst så tyckte jag inte att jag passade in bland alla deras uppmärksamhetskåta bloggare. Alla som lyckas på den bloggportalen är de personer dom själva marknadsför, det vill säga tjejer och killar med läppar stora som ens egen bakdel. När det sedan visade sig att mitt ex Sebastian blivit en utav dom på kontoret dagen innan jag skulle dit för att fotograferas, så kände jag hur allt sedan banade iväg. Jag skulle "sminka mig massor" och vara så glammig som möjligt. Jag framstod som någon jag absolut inte är och allt kändes så himla oseriöst. När mina läsare sedan lämnade en efter en så kändes det inte längre kul att blogga. Jag blev även varnad utav människor runt omkring som märkte av det fula sättet det hanterades på, och när den avgörande bomben sedan föll när jag blev hackad så lämnade jag MSR för gott.

Jag kan dock inte tala illa om själva bloggportalen och personerna som ligger bakom MSR. Jag har aldrig fått så raka och snabba svar när jag har mailat något företag tidigare. Faktiskt. Dock skulle jag ej rekomendera några modebloggare att flytta över dit. Ni kommer bara att förlora på det då dom endast verkar vara ute efter tjejer och killar som är berädda att framstås som riktiga idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0