Dumma jag, dumma jag som får skylla mig själv

Dumma jag. Dumma lilla jag som alltid skjuter upp allt till sista stund. Imorgon ska jag på klassresa och där stannar jag tills onsdag. Egentligen skulle jag haft sovmorgon till klockan 11 men istället måste jag ta mig till skolan för att lämna in massa uppgifter - som jag ska göra klara inatt. Engelska, inlämning i No, bilduppgift samt två inlämningar i samhällskunskap. Och som pricket över iet så har jag inte heller packat inför morgondagens resa. Så med det här inlägget så säger jag godnatt..

Kan inte sluta skratta åt denna bild. Det ser ut som om jag har en hel regnskog under armen!

Kommentarer
Postat av: sofia

Älskar dina kläder och din stil, men vem får du din inspiration från? :D kram!

2011-05-30 @ 16:18:54
URL: http://kallamejfia.blogg.se/
Postat av: Jhanna

Hahahahahahahhaha ja dööör bilden!

2011-05-30 @ 18:31:51
URL: http://weezers.blogg.se/
Postat av: Vinutbildning Bar

Festivalsommaren känns inte spännande i år. Tror iaf jag ska ta och besöka en eller två stycken, sen får jag se vad jag hittar på. Arvika ser roligt ut och kan rekommendera dig då jag varit där tidigare år. Kommer fortsätta följa denna sajt.

Postat av: Anonym

hehehe , vad är det under armen dåå ? :0 asså är det nåt som är bakom ?

2011-05-31 @ 20:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0