Din fråga - mitt svar

Jag undrar om du tycker att din linje är svår? För du värkar inte plugga?:O
Anledningen till att jag inte pluggar är för att vi på John Bauer arbetar på det sättet att vi inte har några läxor utöver det vi gör på skoltid. Det enda jag pluggar på är inför prov, vilket vi endast har haft två utav sedan vi började i höstas. Linjen i sig är väl inte svår, men det klart att det krävs tålamod i och med att jag går ett praktiskt program.

Hade du bloggplatsen eller blogg.se innan det vart bara .se?
Jag använde mig utav blogg.se och det gör jag fortfarande, jag har bara en egen domän.

Hur vart din blogg så stor?
Jag skulle aldrig kunna kalla min blogg "stor", men jag vet faktiskt inte riktigt hur eller när mina läsare började öka..

Tjänar du pengar på den? Det hoppas jag för det är du värd, du är helt klart min förebild! Kram Alicia!
Tack Alicia, det värmer så otroligt att höra såna fina ord. Jag uppskattar verkligen att det faktiskt finns folk där ute som är ärliga, och som faktiskt har styrkan att peppa andra människor på detta sättet. Jag tjänar inga större summor på min blogg, utan jag hämtar ut pengar när det väl finns stora summor nog. Dvs, man blir bara betald i hela tusenlappar. Däremot har jag haft en del samarbeten och då och då har företag själva köpt reklam här på bloggen. Kram

Hur träffades du och din pojkvän ?
Hur sjukt det än låter så började vi prata på facebook efter att jag addat honom för att jag tyckte han var så himla söt (lägger nästan aldrig till någon), sedan visade det sig att jag hade flyttat till samma ställe där han bor. Och helt plötsligt fick jag reda på att min kusin går i samma skola som han. Och på den vägen var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0