Svarar på några utav de frågor ni har skickat under veckan

Varför har jag inte kvar Wilma ?
Wilma var tvungen att flytta eftersom att ingen kunde ta hand om henne på dagtid när jag går i skolan. En släkting hade henne tidigare i veckorna men det fungerade inte i längden..

Är jag och André tillsammans, och hur är han som person ?
Han och jag är absolut inte tillsammans utan är bara väldigt bra vänner. Som person går det inte att förklara hur underbar han är, ställer alltid upp när man mår dåligt osv. Charmig på alla sätt, riktigt rolig och supersnäll..

Hur mycket väger jag nu ?
Ja, jag får ju den här frågan väldigt ofta faktiskt, och jag har pendlat en hel del i vikten beroende på stress, oro osv. För tillfället väger jag ca 48kg och trivs ganska bra med den vikten med tanke på att jag är väldigt liten i kroppen i övrigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0