How could I ever leave the only one that holds me down


Stannade hemma ifrån skolan imorse på grund utav huvudvärk, vilket himla misstag. Nu har jag suttit här och funderat över vad jag ska göra denna helg, pojkvännen ska ut på krogen och alla andra far och flyger åt alla möjliga håll i landet. Jag fick ett litet infall och tänkte åka hem till mami som bor på landet och hälsa på över helgen, men som vanligt har hon allt annat än tid för mig. Självklart är det inte så, men det är precis hur det känns just nu.. Har en känsla av att detta kommer att bli en jävla skithelg och som grädde på moset så har jag dessutom inte någon  som helst inspiration till att blogga!

Vad skulle ni läsare vilja se mer utav i bloggen ?

Kommentarer
Postat av: ladymuffin

Nu är det helg, och kanske även lov?! Vad har du för planer? :) Kram!

2011-10-21 @ 16:51:11
URL: http://ladymuffin.blogg.se/
Postat av: aina [fotoblogg]

Vad fin blogg du har! älskar designen. :)

2011-10-21 @ 19:17:27
URL: http://ainaphoto.blogg.se/
Postat av: E

Hej, måste bara säga att jag verkligen tycker om din blogg. Du är så häftig för du är dig själv och du säger vad du tycker. Vissa saker du skrivit i inlägg är precis sådant jag velat säga, men struntat i för att jag är rädd för vad andra ska tycka. Så massor av cred till dig! Du verkar också som en underbar människa! Puss o Kram :)

2011-10-21 @ 23:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0