I'm fine now thanks for asking


Hej där alla kära bloggläsare. Jag har i princip precis landat här hemma efter att ha tillbringad en heldag i skolan med så väl engelskalektion som praktiska frisörlektioner. För första gången sedan vi började skolan denna termin så har vi fått ge oss på färgning vilket var superkul!

Nu ska jag faktiskt ta och röra mig ner mot solariumet för att förhoppningsvis få lite färg på kroppen. Ikväll blir det dock hem till pojkvännen eftersom att jag och hjärtat har en månad idag.

Kommentarer
Postat av: Rebban

Grattis på månadsdagen!

Lycka till i fortsättningen!

Kram! :)

2011-10-25 @ 16:42:39
Postat av: mickisela

grattis till er sötnosar!

2011-10-26 @ 11:35:01
URL: http://mickisela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0