My strength is drifting away and my body's aching with pain

Jag har aldrig någonsin känt mig så maktlös och så trasig. Aldrig någonsin har mina tårar varit så äkta som dom är just nu.. Har precis fått reda på att någon kommer och hämtar den enda som hållt mig i balans i mina jobbiga perioder. Jag har varit helt ovetandes om att inatt var den sista natten som jag hade sällskap utav Wilma. Ikväll ska hon bort, poff, plötsligt var allt kämpande förjäves. Jag är så otroligt besviken på mig själv att det till slut blev så här. Jag kan fan inte leva med att jag har lämnat bort henne, jag kan bara inte.

Kommentarer
Postat av: claudia - my life.♥

Åh vet precis hur det känns då jag har växt upp med hundar och i sommras fick jag lämna bort mina två dvärgpinchervalpar, tro mig det är jobbigt och de kommer dagar då du kommer sakna wilma och även vilja ha tillbaka henne >.< Men har du sålt henne eller lämna du henne hos din mor?

2011-10-28 @ 19:00:29
URL: http://piecesofmeandmywriting.webblogg.se/
Postat av: rebecca

<3

2011-10-28 @ 19:31:10
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: ' Saveu - Music & Chaos, It's life

vet att jag kanske är dålig på att säga det, men jag är ALLTID ett telefonsamtal bort. hoppas du vet det.

2011-10-28 @ 21:38:32
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ger dig ett <3 och jag hoppas att allt ordnar sig. Massa kramar till dig!!!

2011-10-29 @ 00:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0