Inklusive allt det där fina i livet som får dig att vilja leva



Har precis hunnit landa ordentligt, fått i mig lite mat och nu slutligen krypit upp i soffan med myskläder. Det har varit en lång dag idag, trots det att jag började hela tio (!!!) minuter senare idag än vanligt. Ja ni, kan ni tänka er vilka sovmornar vi har på frisörlinjen ? Efter skolan åkte jag i vilket fall och mötte upp min fina vän André för en massa prat och promenerande i stan. Det är liksom allt det där impulsiva som sker som ändå sätter pricken över det där ynka iet när det kommer till en helt vanlig och trist vardag..

Nu ska jag slå en signal för att planera den kommande helgen. Återkommer senare!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh han är ju så j*vla snygg!!! Lyckos dig som äns får tråffa han!:-D Du får hälsa att jag är ett stort fan och tycker han ska vinna hela idolskiten+ att jag tycker han är bäst och snyggast!:-D dessutom älskar jag din blogg:-D<3

2011-10-04 @ 21:01:52
Postat av: E

Vänner är det bästa som finns och André verkar av den underbara sorten!

Sen är han inte så dum att titta på heller! :)

2011-10-04 @ 22:06:47
Postat av: Lovisa

Älskar din blogg! Ohh, har så tur att få vara med André på dagarna! :)) om du kan så hälsa att jag är ett stort fan av han!♥

2011-10-06 @ 15:39:11
URL: http://lolloeklund.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0