You work at a smile and you go for a ride you had a bad day

Usch, fy och ett fy helvetes blä vilken pissdag jag har. Försov mig imorse och jag fick en extra bra start på morgonen när jag insåg att busshållsplatsen utanför mig var avstängd, så det var bara att springa ner till centrum i regnrusket för att hinna till bussen. Detta följdes med en tre timmar lång mattelektion, för att sedan bege mig hemåt igen och förlora på wordfeud. Somnade och har väl precis vaknat, förlorat några ronder till och hungrat ihjäl mig. Idag är verkligen en sådan där orkar-nada-dag. Inte nog med detta så insåg jag igår att jag har en vecka utan pojkvännen framför mig.. Hur har er dag varit sötnosar, förhoppningsvis lite bättre än min ?

Jag idag, har tyvärr varken tid (har egentligen all tid i världen) eller lust att ta en bättre bild

Pälskrage från Cream / Jacka från H&M / Tröja och byxor från Zara

Kommentarer
Postat av: Alicia

Det lät inte som en speciellt bra dag, hoppas det blir bättre! Vilken otrolig snygg stil du har! Kan jag få den?

2011-10-28 @ 16:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0