Allt jag skriver blir som vanligt samma gamla skit


Efter ett par koppar té så sitter jag för tillfället och smider lite planer tillsammans med en vän, tackar först och främst den kloka människa som uppfann skype, vore det inte för den funktionen så skulle min telefonräkning vara min dödsdom minst sagt.. Annars så har jag mest sovit bort dagen vilket känns otroligt skönt när jag vet att jag även är ledig ifrån skolan imorgon. Mycket ledighet blir det dock inte, måste plugga inför ett prov och även planera lite kring ett projektarbete som ska vara klart tills på måndag. Fan vad jag gnäller över plugg, men herregud vad jag tackar vårat kära John Bauer över att vi aldrig har några läxor..

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg

du vill väl vara med och tävla? :D

4 tävlingar, 8 vinster :D

http://smnmode.blogg.se/category/tavlingar.html

2011-10-06 @ 08:49:25
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0