Dags att springa mot bussen och avrunda dagen med ett hej


Jag har kastat ut säkert halva garderoben nu just utav den anledning att jag alltid har sådan beslutsångest när det kommer till kläder. Nu sitter jag dock ordentligt påklädd och fruktar att jag skulle ha oturen på min sida och att vädret utav någon anledning slår om till sol under morgondagen. Är nu ordentligt påklädd och redo att röra mig emot bussen, ska nämligen inte sova hemma inatt och det skulle vara ett brev sänt ifrån helvetet om jag skulle behöva möta solen genom halsduk och tjocka jackor.

Så, eftersom att jag troligtvis inte kommer att blogga något mer idag så får ni ha en fortsatt trevlig kväll så lovar jag er att jag återkommer imorgon igen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken gymnasium går du på? Och vilken inriktning?:)

2011-09-12 @ 23:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0