Din fråga och mitt svar

Hej alla där ute, hoppas att ni har haft en bra dag. Jag har tagit mig igenom en lång skoldag samt en ännu längre tågresa ut på landet. Jag har nämligen lämnat vårt allas kära Stockholm för att gästa hemma hos mamma och lillebrorsan över helgen. Nu sitter jag dock och räknar ned minuterna som återstår innan kvällens kvalfinal i idol kör igång, jag hade nämligen tänkt vara med och heja fram min kära vän André som behöver allt stöd han kan få idag. Annars så, med en huvudvärkstablett, ett colaglas och en näve godis i händerna så önskar jag er en trevlig kväll. Jag kanske slänger in några inlägg här igen lite senare.. Puss så länge!

Hej! Älskar din blogg!!! Men har du nån pojkvänn? I så fall vem? :D Tacksam för svar ;)
Svar till dig anonym, ja jag har faktiskt pojkvän, han heter David.. Och tack så mycket, vad kul att du tycker om bloggen :)

En liten bild på min fina..

Kommentarer
Postat av: Elina

Kan du lägga ut en bild på din pojkvän?

Och du har en jätte bra blogg:)

2011-09-30 @ 23:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0