Jag gillar inte att plugga för det passar inte in i min livsstil


Slutade skolan vid elva idag eftersom att min mentor titt som tätt är ute på vift, han är tydligen ett riktigt proffs inom pingis och är just nu ute i världen och tävlar, så att vi fick sluta två timmar tidigare det tackar vi för. Nu är jag dock hemma med min lilla voff-voff och ska ge mig iväg till mormor vilken sekund som helst för att lämna lite saker samt förbereda lite inför imorgon. Då ska jag nämligen, efter att ha pluggat matte till klockan elva, gästa Johannas skola en stund innan jag ska iväg på ett viktigt möte..

Kommentarer
Postat av: JULIA - Fashion blogg

Vill du ha channsen att vinna lite nya höstsmycken. Då tycker jag verkligen att du ska anmäla dig till min tävling där en lycklig vinnare får både ett halsband och ett par örhängen med snygga och stilrena höstlöv!



http://juliaaahh.blogg.se/2011/september/tavling-i-samarbete-med-live-loud.html



Lycka Till ♥

2011-09-14 @ 19:02:01
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0