Jag har fått fjärilar i magen

Nu när jag ändå är på väg till skolan så tänkte jag att jag kunde slänga in en liten snabb uppdatering. De senaste dagarna så har internetet strulat där hemma och därför har jag inte haft några större möjligheter till att blogga.. Jag kan samtidigt berätta för er att jag har träffat någon som får hela mig att lysa upp. Denna någon har fått mig att tycka om kyliga kvällspromenader i regnet, så vi har spenderat våra senaste kvällar på det sättet. Fina jävla människa. Något mindre fint är att vintern närmar sig med stormsteg, löven ligger som ett täcke på marken här i stockholm, och jag, jag har tusen saker som ska hinnas med innan månadsskiftet. Jag ska ju flytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0