Livet handlar om att hamna på rätt buss vid rätt tillfälle

Med solen i ögonen och ett välmående i behåll sitter jag på bussen in mot stan. Jag ska nämligen möta upp min syster och systerson för en tripp på Stockholms gator i det fina vädret. Idag är det verkligen sommarvärme och det gör mig absolut ingenting.

Efter att jag slutade skolan vid elva och alla mina klasskamrater hade åkt hem så stod jag modell för frisörtvåorna, blev stylad och sedan slutligen fotograferad utav mediaklassen. Roligt men något sinnessjukt jobbigt för psyket att träffa så mycket nya människor på en och samma gång..


Kommentarer
Postat av: - CLAUDIA - MY LIFE.♥

fin du är julia! Är det ditt riktiga hår? isåfall har det växt sjukt mycket:o Och jag skulle vilja veta vad har du för färg på håret ? alltså ljusblond, pärlblond osv ..

2011-09-29 @ 21:53:42
URL: http://piecesofmeandmywriting.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0