Veckan fick plötsligt ben och sprang förbi med en jävla fart

Jag och supersnygga Nicki langar våran absolut vackraste pose

Bjöd in mig själv till min syster och fick tid till att leka lite med mosters lilla älskling

Inledde lördagskvällen med chinafood tillsammans med fina Nima, sabine och Johanna


Åkte lite djurgårdsbåt med fina Camilla och passade på att prata om allt mellan himmel och jord

Hade en tyst minut för alla (sju) äckliga stackars råttor som drunknat i Liljeholmen

Har åkt några vändor med tunnelbanan med dessa snyggingar

Har latat mig i soffan om kvällarna med fint sällskap, en påse godis och annat onyttigt

Nördat runt med dessa snyggingar ifrån klassen och fiskat en och annan snygging i skolan


Jag har en känsla av att det kommer bli tre fy helvetes sjuka år tillsammans med klassen alltså. Herregud, det är knappt så att jag har hunnit registrera att det verkligen är skolan man går till om morgonen. Det känns mer som om jag är tillbaka i lekskolan och gör det där som jag verkligen tycker om. Plötsligt har jag lärt mig att tycka om att gå till skolan, hur jag än vrider och vänder på dom orden så låter det fortfarande lika konstigt. Tycker om att gå till skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0