Karma kommer för evigt att jaga din vilsna gamla själ

Hej och hå, nu är jag äntligen hemma efter en riktig helvetets dag. Försov mig en timme imorse och kom precis i tid till min lektion började. Som jag skrev igår så hade jag en mattelektion på tre timmar innan jag slutade för dagen vid klockan elva. Nu tänker ni, att vad fan har du att klaga på. Men eftersom att jag inte har varit hemma sedan tre veckor tillbaka så tänkte jag att jag skulle åka hem, fixa lite och sova hemma en natt. När jag väl står utanför dörren efter att ha vandrat i en kvart med min datorväska hängandes på axeln så upptäcker jag att min nyckel är borta. Jag letade i väskan, tömde den fem gånger om och satt och funderade på vad jag skulle ta mig till. Det slutade med att jag fick gå tillbaka till bussen, åka ut till Tyresö och bryta mig in hos mormor innan jag inser att nyckeln visst låg i väskan. Så, fyra timmar senare så sitter jag här och ska göra mig iordning lite fort innan jag ger mig ut ännu en gång för att träffa David.

Jag hittade denna superheta bilden på mig från den tiden då jag fortfarande var mörkhårig..

Kommentarer
Postat av: madde

länk byte ?

har startat nu blogg behöver läsare !

kram

2011-09-22 @ 19:57:30
URL: http://madeleinenilsson.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0