Söndag är ett jäkla sätt att tillbringa en sjundedel av sitt liv


Gårdagen blev inte som vi hade tänkt oss, inte alls som planerat faktiskt. Det slutade med att ett onyktert sällskap gick mig allt för tätt inpå nerverna vilket bara gjorde att jag blev irriterad. Ni vet när någon man har byggt upp en liten fasad emot plötsligt står där på andra sidan och bankar och ber för att få släppas in. Hej det är satan och tyvärr kommer du aldrig bli min vän, så kände jag mig. Hur som helst så var jag väldigt trött vilket säkert fick mig att framstå som väldigt osocial, men utav någon anledning känns det smått ovärt att sitta på ett rum och dricka sig redlös när man kanske kan.. Sitta på en smutsig matta och haffa turbulens via facebook.

Nu ska jag byta om ifrån myskläderna till något mer i klass och sedan förflytta mig sådär tjugo minuter bort för att våldgästa hemma hos mormor. Där stannar jag tills imorgon då skolan kör igång igen efter två dagars ledighet. Åh yes, vi börjar måndagsmorgonen med ett tre timmars idrottspass som inkluderar en simtur i sjön. Jag tror att vi har fått Hitler som lärare alltså..

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

härlig blogg :)!

2011-09-05 @ 18:10:16
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0