Man kan inte rå för att man misslyckas ibland



Ligger för tillfället på min stökiga säng och svarar på lite mail. Tänk er vad man kan missa saker när folk inte riktigt hänger med i epostbyten. Har i sista sekund osat till två bloggevent som faller in snart, och jag kan ju inte fatta att det redan har gått ett år sedan min bloggstatistik växte till över 4000 unika/dag. Tåkigt att jag tappade gnistan till bloggen under dessa månader, men snart är jag nog tillbaka igen ska ni se.

Inväntar nu min fina Johanna för att spendera min kväll med henne, mysigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför står det då att du hade 660 unika besökare idag. gillar din blogg :)

2012-02-03 @ 23:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0