Det är sista dagen på lovet och jag njuter utav varje minut


Vaknade runt tre idag, hemskt sent men så himla värt att få sova ut en allra sista morgon. Tanken var att jag skulle ha utnyttjat resten utav dagen till att plugga, men som ni säkert förstår så suktade sängen och alla dessa webbserier en aning mer. Imorgon är det dock back to reality igen, skolan drar igång och börjar med en riktig hårdstart, en tre timmar lång idrottslektion med en lärare som kör musten ur oss.. Kunde man förvänta sig något annat ?

Nu tänkte jag ta ett uppehåll i mitt serietittande och hoppa in i duschen, lägga i en extra stor dos med hårinpackning och fräscha upp ansiktet lite på samma gång. Vad lockar sen mer än en renbäddad säng, popcorn och tända ljus ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0