Dom säger till mig - ingen succé utan ansträngning


Usch, mår inte så speciellt bra för tillfället om jag ska vara ärlig. Har tusen saker att hålla reda på. Ska på en fotografering imorgon eftermiddag och jag har ännu inte letat fram kläderna jag ska ha med mig. Vet inte riktigt vart jag ska börja leta heller, min garderob är allt annat än i ordning och hälften utav alla mina skor är fortfarande hemma hos mamma..

Just i detta tillfälle önskar jag att jag hade haft mage till att omboka men så lätt är det ju inte alltid. Har alltid prestationsångest eftersom att jag varken vill göra mig själv eller fotografen besviken. Dessutom är det extra viktigt att bilderna imorgon blir riktigt bra. Nej ni, dags att sätta igång och göra någon nytta så att jag åtminstone får några timmars sömn inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0