Har börjat mjukstarta med mitt mål inför det nya året


Har börjat mjukstarta med träningen lite lätt som jag lovat inför 2012, men känner mig dock helt trasig i kroppen idag haha. Jag tänkte att jag skulle ta en för -och efterbild nu och sedan resultatet i början utav sommaren. Vill bara poängtera att det inte har något som helst med vikt att göra. Målet är att jag själv ska känna mig friskare och nöjd med en sundare kropp..

Ska ställa mig och baka chokladbollar nu som en belöning för min hårda träning idag. Det får jag faktiskt unna mig själv, det är jag ju värd efter allt slit haha! ;)

Kommentarer
Postat av: brander

du har jättefin kropp :)



åh chokladbollar <333 jag brukar också tänka sådär "det här är jag värd.." haha :)

2012-01-25 @ 17:34:22
URL: http://branderof.se
Postat av: brander

du har jättefin kropp :)



åh chokladbollar <333 jag brukar också tänka sådär "det här är jag värd.." haha :)

2012-01-25 @ 17:34:23
URL: http://branderof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0