Jag önskar att varje dag vore en onsdag 18.16

Är hungrig som jag vet inte vad, och bor man ensam som jag gör så kan man inte förvänta sig att maten ska bli serverad åt en. Har den senaste tiden fått lära mig att steka egna pannkakor, så det är väl bara att sätta igång antar jag. Springer omkring här i lägenheten och doppar brösten lite överallt, jag som trodde att jag skulle få gå runt halvnaken hela kvällen, insåg att jag lovat att åka över till en vän ikväll.. Men men, inte skadar väl lite onsdagsmys!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur är det mellan dig och sebbe krantz nu?

Har ni fortfarande kontakt?

2012-01-18 @ 21:49:35
Postat av: Cassandra

Gud vad gott med pannkakor haha. duktig du är som bor själv! :)

2012-01-19 @ 13:39:28
URL: http://caslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0