"Snälla" vänner man har - payback's a bitch



Var som sagt på middag hemma hos Johanna på nyårsafton innan vi drog vidare. Jag hade skämtat med hennes pojkvän angående någonting dagen innan och han gjorde det klart för mig att jag "skulle få igen". Visst tänkte jag. När vi sedan skulle äta middag kände jag mig verkligen uttittad utav alla runt bordet, dom skrattade åt mig och tog kort. Fattade till en början ingenting, tills jag började känna att mackan var en aning stark.

Vågade till en början inte säga någonting, förrän det brände så pass mycket i munnen att jag knappast kunde äta mer. Alltså då ska jag också säga er att detta var bortom alla gränser, det starkaste jag någonsin ätit. Tårarna rann och fick sitta med isbitar i munnen efter detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0