There ain't no in-between the two sides of me

Är utav någon anledning så himla glad idag. Har haft en underbar helg och allt rullar liksom åt rätt håll nu känner jag. Har fått ett avslut på allt det som tyngt mig den senaste tiden, och äntligen ställt upp dörrarna för allt nytt som ska in.

Har förresten haft tid över till att tänka idag. Inser att var och en faktiskt får olika uppfattningar om en person. Någon utav er har säkert en bild utav mig som en glad och positiv tjej, någon annan ser mig som en jobbig surpuppa. Samma sak gällande vänner och familj, det känns faktiskt lite konstigt. Att jag är som två olika personer i min mammas och pappas ögon. Läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0