Sammanfattning utav det gångna året 2011


Var rödhårig och inledde året med goda vänner, bl.a Lovisa som jag fick upp kontakten med igen

Bloggen började rulla extra bra och jag blev inbjuden på mitt första bloggevent någonsin

Blev moster den 18e april och var lyckligast i världen


Började inse att jag ville utforska Stockholm mer och började leva loppan med vännerna

I början utav juni hade vi bal i skolan och jag slutade sedan nian två veckor efter

Hade under sommaren två större fotograferngar inbokade

Packade i slutet av juli ihop väskorna och tog med mig vovven för att bosätta mig i Sthlm

Blev utsedd som backstagebloggare under festivalen ung08 och jobbade där hela vecka

Åkte ner till Jönköping en helg och när jag kom hem igen var det dop åt min systerson


Började sedan skolan i augusti, flyttade ännu en gång kort därefter och blev kär i samma veva
Och ja.. Efter augusti har det bara rullat på som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Isabelle Trönnblom

Du verkar ha haft ett riktigt härligt år :)

2012-01-04 @ 03:03:43
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0