Vissa dagar gör man helt enkelt inte många knop


Har inte hunnit få mycket gjort idag. Efter att jag vaknade vid tre (!!!) idag slängde jag endast upp håret i en knut och åkte in mot stan. Fick mig dock en lång jäkla fettförbrännare innan jag åkte hem igen och stekte mina första pannkakor någonsin. (kan ju dock erkänna att mammas blir tio gånger bättre) Sedan dess har jag legat på soffan och andats ut samtidigt som jag kollat på twilight. Mina vänner pratar ofta om de olika filmerna som har getts ut, har aldrig förut lagt ner tid på att mata igenom dom, men nu känner jag mig en aning taggad på uppföljana också. Trots att jag avskyr att kolla film, och allra mest utan något sällskap så var den riktigt mysig!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Har stekt pannkakor typ tre gånger i mitt liv. Haha. Vissa blir verkligen JÄTTEBRA, medan nästa blir bränd eller går sönder...haha. Aja, bara de går att äta så ;D

2012-01-07 @ 03:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0