TACK!

vet ni att just nu så sitter jag med en underbar känsla i kroppen, & den har jag haft enda sen inatt då min dag inte hade kunnat börja mycket bättre. & denna känsla kommer ifrån ER, för att ni alltid e så vänliga emot mig. de e hit & till mina läsare som jag vänder mig i både mina värsta & bästa situationer, kan ni tänka er, att jag lämnar ut så pass mycket av mig själv till er ? jag e så otroligt glad för de mail jag får om allt de possitiva ni har att säga om mig & min blogg, men denna blogg e inte bara min, utan även eran..

när jag tänker på allt så blir jag så himla glad, jag har trots allt fått upp kontakten med en hel del människor genom denna blogg & jag har även fått fantastiska erbjudanden.. när jag mådde som värst så var de här jag fick stöd, & likaså där så var de utav ER. jag vet dock att jag e riktigt dålig på att svara på era kommentarer & jag har sagt de förut men nu ska jag verkligen skärpa till mig ordentligt.

jag vill att ni ska veta att jag alltid blir lika glad då jag hör någon säga att den läser min blogg, senast igår fick jag höra av en liten tjej på facebook som addat mig att hon hade hittat mig här.. den känslan att någon uppskattar de man gör e obeskrivlig, & visst e de så, ibland måste man höra de possitiva för att få påfyllning utav styrka, & vi alla vet att man ibland behöver höra att man duger..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Besök gärna min blogg på www.moscoo.blogg.se

Om du gillar den, varför inte lägga till den på bloglovin då? :)

Take care!

2010-12-05 @ 20:50:12
URL: http://moscoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0