questions and answers

uppe med tuppen så nu passar jag på att svara på lite frågor jag fått in..

hur länge har du bloggat ? :D
tidigare har jag bloggat med andra bloggar, denna blogg startade jag om i juni då jag tyckte att jag hade skrivit allt för mycket personliga saker som gjorde att bloggen var mer anpassad för mig själv & mina vänner. eftersom att jag ville nå ut till andra läsare så tyckte jag att de bästa var att dra en gräns mellan vad som e lämpligt för bloggen & inte..

vad använder du för ansiktks och hårprodukter? :D
jag använder faktiskt väldigt sällan några speciella produkter förutom schampoo & balsam (såklart), där använder jag mig utav bobbys hårprodukter.

fråga ifrån inlägget
clothes:
Var finns halsduken?
Tacksam för svar:)

halsduken kommer ifrån hm

Var du blond förut?
min naturliga hårfärg e blond, när jag sen ville vara "platinablond" så färgade jag sönder mitt hår & till slut blev de grönaktigt vilket jag ville få bort, därför var jag tvungen att färga mitt hår till en rödare ton som skulle få bort de gröna..

fråga ifrån inlägget
laga mat, men hur ?:

Snygg väska! Vart kommer den ifrån?
väskan kommer ifrån sousse, tunisien

jag undrar vad ditt tips är på att få en fungerande blogg och kunna ha sina besökare att stanna kvar förutom att fråga vad dom gör varje dag osv :) ?
för mig tycker jag att de e viktigt med en hyffsad design, de e absolut inte så att man behöver ha något speciellt utan mer något som ändå ser proffsigt ut, de räcker med att piffa upp bloggen med en snygg header.. för att få besökare som lockas till din blogg e de lättare om man har något ämne man riktar in sig på, tex bilar, fotboll, musik eller mode. att fråga sina besökare vad dom gör eller hur dom mår e absolut inte något bra sätt för varken dig eller läsaren vilket ni båda kommer att tröttna på i längden. visa mycket bilder i bloggen, ha en del tävlingar & tänk på att inte nämna för mycket olika namn, om du tex har varit med berta & åke så vet säkerligen inte dina besökare vilka personer dom e. om du nämner någon, länka tex personens blogg (om den har någon) eller förklara vem de e tex "min barndomsvän ifrån sundsvall", läsarna kommer till din blogg på ett eller annat sätt & gillar dom den så lovar jag att dom stannar kvar! :)

Jag vill veta mer om din lillebror :)
elias
haha jag tycker att de skulle varit roligt om jag visste vem denna person e men nu var de en anonym kommentar, men men.. jag vet inte riktigt vilka av mina bröder du menar men min "riktiga" lillebror e 11 år (tror jag ?), väldigt snäll & omtänksam mot allt oh alla & väldigt sprallig, man vet aldrig riktigt vad han ska komma med för idéer..

eric
min andra lillebror som jag egentligen inte e släkt med någonstans utan e min plastpappas son, e 14 år. han e här varannan helg & bor annars hos sin mamma i södertälje.. han e väl lite av den galna typen med nya tjejer varje vecka, varje gång e de ett nytt namn inristat i hans panna & de känns nästan som om de e var & varannan dag som han kommer hem med ett skrapsår, ett nytt stygn eller en bruten handled..

fråga ifrån inlägget tusen bitar:
När får man veta vem som vann tävlingen? :)
tävlingen kommer att avslutas någon gång i mitten på nästa vecka. håll utkik! :)

fråga ifrån inlägget
19:20:
såå snygg klänning =D vart har du köpt den från?
tro de eller ej så e klänningen ifrån H&M

fråga ifrån inlägget hoping for a miracle: vart kommer skorna ifrån? riktigt snygga!
shetans går du 9:an ? trodde att du gick på gymnasiet du ser fan ta mig äldre ut ;o 16-17år!

skorna kommer ifrån din sko & kostar 499kr, riktigt billigt! & ja haha jag går i 9an :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0