Att verkligen älska innebär att alltid sätta sig själv på spel

Idag är en sådan dag då jag bara låter mobilen ringa utan att ens bry mig om vem det är som vill ha tag på mig. Idag är en sådan dag då jag kryper ner under täcket och gömmer mig där. Jag är så trött på allt som händer runt omkring mig. Är trött på att inte ha någonstans att ta vägen när luften börjar ta slut, vilket den har gjort allt för många gånger nu. Jag vill också bara lägga mig ner och ge upp, precis som alla dom. Jag vill också få hjälp med att ta mig tillbaka på rätt bana igen, men allt snurrar bara åt fel håll. Hela jag snurrar åt fel håll och jag orkar inte. Men vad gör man då om man inte orkar och det enda som återstår är att bara lämna allt i det skick det är. Hjärntvätta mig, kära någon.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

<3

2011-05-17 @ 16:42:54
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: jessica

förstår hur du känner julia, jag tror iallafall att jag förstår, för när jag läser texten känner jag igen mig på något sätt.. Men vad jag ville säga är att kämpa på, man får försöka så gått de går. Men om du vill prata vet du vart jag finns :)

2011-05-18 @ 10:41:12
URL: http://hhejjessica.blogg.se/
Postat av: daniella larsson

men gumman, du vet var du har mig om du behöver snacka om saker och ting. vi har inte snackat på ett tag, men ändå. om det är något så ställer jag gärna upp & lyssnar och försöker mitt bästa för att hjälpa dig. Allting kommer säkert fixa sig Julia, bara att kämpa på och aldrig ge upp. Jag vet att du är stark !

2011-05-18 @ 16:58:54
Postat av: Julia

Vet inte vad du har gått igenom men texten var så sann oavsett.

Kämpa på sötnos!

2011-05-19 @ 12:21:35
URL: http://avjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0