Ibland stöter man ihop med människor skörare än en själv

Är så ledsen att jag jonglerar mellan djävulen och ängelen, har alltid en massa känslor i obalans och smällarna lyckas på ett eller annat sätt alltid att träffa dig. Jag är ledsen, att du som kan relatera till andra mer gripande historier än jag, alltid får somna med en klump i halsgropen. Ibland går de där sekunderna mellan tanke och talande snabbare än vad de borde, och mer än ofta lyckas vi människor kasta ur oss ord och meningar utan att ägna en tanke på det verkliga innehållet. Jag är ledsen, kära du, att jag inte kan läka dina sår med mina klagomål och elände.


Kommentarer
Postat av: Saga

Din blogg är bäst, keep going!

2011-10-20 @ 17:16:55
URL: http://sagaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0